Značka iGo právě před rokem zahájila prodej svých výrobků na tuzemském trhu. Čeští zákazníci si z portfolia produktů nejčastěji pořizovali napájecí adaptér na notebook iGo SlimLine. Největší zájem o zboží americké značky prodejci registrovali před Vánocemi. Lidé si za poslední čtvrtletí loňského roku koupili 42 % ze všech prodaných výrobků.
Již rok jsou výrobky iGo kromě USA a většiny zemí západní Evropy dostupné i v České republice. Značka se specializuje na výrobu adaptérů s patentovanou technologií výměnných konektorů, které jsou určeny pro notebooky a další mobilní zařízení. Ze všech produktů Češi nakupují nejvíce nabíječky do notebooků, které si pořizuje 88 % zákazníků. Sortiment značky nabízí také energicky úsporné adaptéry. O šetrné nabíječky mají zájem především ženy, které tvoří dvě třetiny zákazníků.
„Při vstupu na český trh jsme se potýkali s nulovým povědomím o značce, která v západních zemích patří k předním výrobcům v daném segmentu. Proto bylo v prvním roce působení naším klíčovým úkolem budování povědomí o produktech iGo, což se nám podařilo,“ sdělil Radim Tlapák, ředitel společnosti NTB CZ, která je oficiálním dovozcem výrobků značky iGo do České republiky. „V České republice se setkáváme se zájmem především ze strany lidí ze střední a vyšší třídy z ekonomicky silných regionů, kteří jsou ochotni investovat do kvalitních výrobků,“ doplnil Tlapák.
Výrobky značky iGo jsou dostupné v internetovém obchodě www.igo.cz a síti spřátelených prodejců po celém území České republiky. Od prosince 2010 je možné kompletní sortiment značky zakoupit také v prodejnách řetězce Electro World. Prodejcům na pultech již v červenci přibude nový adaptér pro notebooky, který vyniká moderním designem a kompaktními rozměry.
„Očekáváme, že díky unikátním vlastnostem se nový adaptér stane nejprodávanějším výrobkem značky na českém trhu. Zákazníci se navíc mohou těšit na rozšíření naší nabídky o příslušenství pro produkty Apple,“ prozradil Radim Tlapák ze společnosti NTB CZ. „V letošním roce je naším cílem rozšířit prodejní síť a díky tomu také navýšit prodejní výsledky,“ dodal Tlapák.