Během léta obohatila PR a marketingová agentura Lesensky.cz své klientské portfolio o nové subjekty. Spolupráci zahájila se společností Walramcom, která se zabývá prodejem a distribucí produktů ze lnu setého, i se sítí restaurací Nordsee, které se specializují na pokrmy z mořských ryb. Součástí letních aktivit brněnské agentury byla propagace divadelních představení na zámku v Lednici ve spolupráci s firmou S Promotion. Agenturní tým se nově postará také o medializaci projektu Photorobot.cz. Společnosti Karsa Technologies pak agentura Lesensky.cz pomůže s propagací nástroje na monitorování cen v internetových obchodech.
„Dlouhodobě se snažíme proniknout našimi aktivitami i do oborů, ve kterých jsme ještě neměli příležitost se ukázat. Bez odbornosti v jednotlivých oblastech bychom samozřejmě neměli šanci uspět. Jsem proto rád, že se naše cesta kvality informace ukazuje správnou a na trhu si postupně získáváme stále větší prostor,“ uvedl Tomáš Skolek, vedoucí mediálního týmu agentury Lesensky.cz.