V době trvání Mistrovství světa ve fotbale, které skončilo vítězstvím Německa, se v porovnání s uplynulými 6 měsíci zvýšila poptávka Čechů po online hraní o 57 %. Nejčastěji se přitom Češi věnovali ruletě, u které v období mistrovství trávili až o průměrně 25 minut déle než v době před jeho startem. Vyplývá to z aktuálních statistik herního portálu Sunmaker.com, které mapují zákaznické chování ve dnech od 12. června do 13. července 2014. Podle odborníků stojí za zvýšeným hracím apetitem sportovní horečka.
Během zápasů základní skupiny vzrostla podle údajů herního portálu Sunmaker.com poptávka Čechů po online hraní o 32 %. V následujících dnech pak zájem dále rostl, až dosáhl 57% hodnoty oproti zbytku uplynulého roku. Nejčastěji se lidé věnovali ruletě a Black Jacku, u kterých trávili v průměru 50 minut. Desetkrát častěji se Češi věnovali také hře Goldcup s fotbalovou tematikou. Vsazená částka se ve sledovaném období rovněž zvýšila, a to průměrně o 80 Kč na 1 hru.
„Mistrovství světa ve fotbale zasáhlo v době svého trvání řadu oblastí, online hraní a sázení pak zvláště. Češi byli namotivovaní příjemnou adrenalinovou atmosférou a sportovní euforií. Nejvyšší návštěvnosti jsme pak zaznamenávali ve dnech zápasových pauz, kdy lidé hledali alternativní zábavu a vzrušení. Objemy her narostly v tomto období o 98 %,“ potvrdil trend Libor Matoušek z online herního portálu Sunmaker.com, který během MS v Brazílii dával svým hráčům jako bonus 140 korun zdarma. „Typickým návštěvníkem herního portálu byl v době mistrovství muž ve věku od 18 do 50 let, obvykle se středoškolským vzděláním,“ doplnil Matoušek.