SECAR BOHEMIA podpoří nový produkt pro motorkáře kampaní v on-linu i rádiích. Náklady na marketing firma zdvojnásobila

Společnost SECAR BOHEMIA, která provozuje pokrádežový systém SHERLOG, spustila kampaň zaměřenou na motorkáře. Novinku ve svém portfoliu, SHERLOG Moto, podpoří inzercí v on-linu, rádiích i outdooru. Investice do marketingu společnost v tomto období navýšila téměř o sto procent.

Marketingovou kampaň zaměřenou na motorkáře spustila společnost SECAR BOHEMIA už koncem loňského roku. „Zahřátí leadů započalo už koncem motorkářské sezóny v období září a říjen, kampaň sama začala před začátkem motorkářské sezóny 2017 v březnu. Postupně dochází ke zvyšování a zintenzivňování kampaně, která bude vrcholit v květnu a červnu,“ uvedla Veronika Reicheltová, specialistka marketingové komunikace ze společnosti SECAR BOHEMIA.

V minulých týdnech tak společnost spustila ve větší míře plošnou reklamu jak v elektronických médiích, tak i v outdooru a printu. „Nejvíce se teď ale zaměřujeme na rozhlas a celkový on-line marketing. Od března jsme také spustili zcela nový web. Marketingové aktivity doprovázejí též eventy a účast na akcích, kde s návštěvníky komunikujeme napřímo,“ doplnila Veronika Reicheltová.

Náklady na marketingové aktivity se v souvislosti s uvedením novinky SHERLOG Moto, která kombinuje rádiové zabezpečení s aktivní jednotkou s autorizačním čipem, na trh podle Veroniky Reicheltové v tomto období v podstatě zdvojnásobily. S novým produktem pro motocykly společnost rovněž navázala spolupráci s řadou osobností z motorkářského světa.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *