Direct pojišťovna přichází s jednoduchou aplikací, která pomůže lidem po nehodě nebo při poruše objednat odtahovou službu. Potřebují jen mobilní telefon s internetovým připojením a mohou sledovat, kde přesně se asistenční služba nachází a jak rychle se k nim přibližuje.
Digitální asistence ulehčí lidem objednání odtahovky. „Po nehodě jsou často ve stresu. Chtěli jsme jim umožnit, aby si odtahovku objednali sami několika kliky, aby nemuseli složitě popisovat, kde jsou, ale abychom to byli schopni vyčíst z polohy jejich mobilního telefonu. Už nebudou muset složitě vysvětlovat, kde jsou – odtahovka bude znát jejich polohu na několik metrů přesně“ vysvětluje ředitel produktových inovací pojišťovny Michal Kozub.
Pokud klient bude potřebovat pomoct, zavolá na asistenční linku, jak je zvyklý. Pak má ale možnost volby. Pod číslem 0 si nechá zaslat odkaz na webovou aplikaci, který mu přijde do SMS zprávy. „V aplikaci vyplní telefonní číslo, SPZ a typ auta. Pak už jen několika kliky vybere, v jaké se nachází situaci a za pár minut odtahovka vyráží na pomoc. Klient přesně ví, kdo za ním jede a kdy přijede. Funguje to podobně, jako když si objednáváte online taxislužbu,“ objasňuje Kozub s tím, že lidé, kteří raději hovoří s operátorem, mohou dále nehody řešit telefonicky.
Digitální asistence je pro všechny klienty Direct pojišťovny s osobními auty v České republice zdarma. „S těmi nákladními je asistence komplikovanější, protože často vezou náklad, nebo mají návěsy. Stejně tak je komplikovaná asistence v zahraničí. Tam raději řešíme asistenci individuálně telefonicky, protože klienti potřebují větší spektrum služeb – od odtahu, přes dočasné ubytování až po zajištění návratu zpět domů“ doplnil Kozub. Asistenční služby pro Direct pojišťovnu zajišťuje společnost Europ Assistance a to včetně digitální asistence.