Češi se stále více zajímají o přírodní produkty pro zdraví, preferují kvalitnější výrobky s vyšší cenou. V první polovině roku 2010 rostl zájem o BIO produkty. Zákazníci e-shopu Prozdravi.cz si je pořizovali o 15 % častěji než loni. Hitem letošní letní sezóny byly přípravky obsahující Aloe Vera.
Lidé letos více investují do svého zdraví, při výběru přírodních produktů kladou důraz především na kvalitu, cena již není jediným rozhodujícím kritériem při nákupu. Narůstá zájem o BIO výrobky, ty si v internetovém obchodu Prozdravi.cz objednávali jak ženy, tak i muži. Češi v BIO kvalitě nakupují především kosmetiku, dále také čaje a potraviny.
„Trh je v současné době zaplaven BIO výrobky různé kvality. Zákazníci by se proto měli zajímat o původ výrobku. Každý produkt, který pochází z ryze ekologické výroby, by měl být opatřen certifikátem,“ sdělila Hana Andrlová, obchodní ředitelka internetové zelené lékárny Prozdravi.cz. „Kromě BIO produktů roste zájem o výrobky obsahující výtažky z Aloe Vera, které mají blahodárný vliv na celý organizmus. To ukazuje, že lidé stále více dbají na zdravý životní styl,“ doplnila Andrlová.
Nejvyšší poptávka zákazníků je tradičně po produktech pro štíhlou linii a na podporu sexuálních funkcí. Muži si ze sortimentu e-shopu Prozdravi.cz letos nejčastěji vybírali doplněk stravy ke zlepšení sexuálních funkcí Eregma MAX power v hodnotě 585 korun. Ženy v prvních šesti měsících roku 2010 zase nejvíce nakupovaly sprej Dietceutical Hoodia s cenou 374 korun, který pomáhá při redukčních dietách.
„Preference zákazníků zůstávají již léta stejná, ženy se zajímají o hubnutí a muži nakupují výrobky pro sexuální aktivitu. Zákazníci však stále více poptávají přípravky na podporu imunitního systému,“ prozradil Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis, která kromě internetového obchodu Prozdravi.cz provozuje například e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Krasa.cz, či Nakupnicentrum.cz.